Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку_
Анотація
Стаття присвячена проблемі розробці методики фізкультурно-оздоровчої роботи для поліпшення
рівня фізичного здоров’я дітей зі складними порушеннями розвитку. Мета роботи полягає
в обґрунтуванні методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного
центру та експериментальному вивченні її ефективності на загальний рівень соматичного
здоров’я зі складними порушеннями розвитку. Результати. За результатами власних емпіричних
досліджень вперше технологію фізкультурно-оздоровчої роботи, що характеризувалася
цілеспрямованістю, врахуванням педагогічних умов, факторів спрямованості фізкультурно-
оздоровчої роботи та послідовною реалізацією її структурних компонентів. Розроблена
методика фізкультурно-оздоровчої роботи відрізняється від попередніх розв’язань проблеми
диференційованим підбором засобів фізкультурно-оздоровчих програм, врахуванням чинників
їх спрямованості та послідовною реалізацією методологічного, організаційно-діяльнісного
та оцінювального компонентів, що дають змогу істотно поліпшити психофізичний та
функціональний стан дітей зі складними порушеннями розвитку. Висновки. На підставі
отриманих результатів дослідження встановлено, що розроблена методика фізкультурно-
оздоровчої роботи дітей зі складними порушеннями розвитку сприяла поліпшенню загального
рівня фізичного здоров’я у молодших школярів порівняно зі стандартною програмою фізичного
виховання в умовах освітньо-реабілітаційного центру.