Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячоїдитини раннього віку
Анотація
Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих
дітей віком від 3 місяців до 3 років (цей віковий період є сенситивним для розвитку
рухової сфери). Складний процес психічного розвитку в ранньому дитинстві істотно
залежить від умов життя і виховних впливів. Систематичне оцінювання розвитку дитини
з порушеннями зору є одним із важливих завдань раннього втручання, оскільки на
основі цього розробляється план програми допомоги. Загальний рівень психомоторного
розвитку відображає ступінь дозрівання центральної нервової системи в поєднанні з
формуванням психічної сфери і має свої особливості для кожного вікового періоду.
Психомоторний розвиток