Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда
Анотація
Окреслено проблему підготовки кваліфікованих фахівців спеціальної освіти, здатних
ефективно працювати в умовах Нової української школи. Розглянуто вимоги соціуму
до підготовки вчителів-логопедів у закладі вищої освіти. Встановлено, що зі зміною
соціального замовлення має змінитися і концептуальне наповнення змісту підготовки
майбутніх логопедів у межах компетентнісного підходу. У зв’язку з цим висвітлено проблему
підготовки вчителів-логопедів до професійної діяльності на засадах компетентнісного
підходу та відповідно до соціального запиту. Розкрито поняття «компетентність»,
«компетенція», «професійна компетентність». Подано авторське розуміння терміна
«професійна компетентність майбутнього вчителя-логопеда в інклюзивному освітньому
середовищі». Розширено структуру професійної компетентності сучасного вчителя-
логопеда. Окреслено шляхи формування професійно компетентного вчителя-логопеда
до роботи в умовах інклюзії.