Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти
Анотація
Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу
дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного
процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні
взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності психолога, тому
вимагають від нього особливої уваги. Визначено, що діяльність практичного психолога
детермінована рамками дошкільного середо вища і багато в чому задається тією соціальною,
родинною та педагогічною системою, у якій реально перебуває дитина з особливими
освітніми потребами. Доведено, що перші кроки психолога в дошкільному колективі –
період відповідальний і важкий. Від того, як фахівець себе зарекомендує, залежить
успішність його подальшої роботи з усіма учасниками соціально-психологічної взаємодії.
Ключові слова: практичний психолог, заклад дошкільної освіти, психологічна діяльність.