Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення)
Анотація
Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди
психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі
освіти.
Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої
складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
На основі вивчення вітчизняних та закордонних науково-педагогічних праць і нормативно-
правових джерел розкрито питання командного супроводу дітей з особливими освітніми
потребами в закладі освіти, розкрито значення поняття «психолого-педагогічний супровід»,
зроблено спробу визначити ринципи та підходи до здійснення ефективної діяльності
команди психолого-педагогічного супроводу та окреслено наступні шляхи вивчення теми.