Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення)

  • isp200 isp200
Ключові слова: інклюзивна освіта дитина з особливими освітніми потребами, психолого- педагогічний супровід.

Анотація

Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди
психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі
освіти.
Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої
складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
На основі вивчення вітчизняних та закордонних науково-педагогічних праць і нормативно-
правових джерел розкрито питання командного супроводу дітей з особливими освітніми
потребами в закладі освіти, розкрито значення поняття «психолого-педагогічний супровід»,
зроблено спробу визначити ринципи та підходи до здійснення ефективної діяльності
команди психолого-педагогічного супроводу та окреслено наступні шляхи вивчення теми.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2(98). 2020. 41-48
Опубліковано
2021-05-05
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення). Особлива дитина: навчання і виховання, 98(2), 41-48. https://doi.org/10.33189/ectu.v98i2.60

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>