Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності
Анотація
Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню
психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному
середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними
напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути:
психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які
тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги. Доведено,
що практичний психолог, який працює в закладі дошкільної освіти, має займатися роботою,
яка так чи інакше, більшою або меншою мірою пов’язана з усіма напрямами психологічної
допомоги. Констатовано, що найважливішим принципом психологічної практики є безумовна
цінність внутрішнього світу кожного дошкільника, пріоритетність потреб його розвитку.