Діяльність ірц у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання

  • Світлана Литовченко Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами, Інклюзивно-ресурсний центр, комплексна оцінка розвитку, висновок ІРЦ.

Анотація

Розглянуто сучасні підходи до надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, представлено основні напрями роботи фахівців у межах діяльності Інклюзивно-ресурсних центрів, з огляду на їх інноваційність для України. З практичного досвіду запропоновано апробовані рекомендації узагальнення результатів оцінювання та підготовки висновку, що сприятиме ефективній організації роботи.

Посилання

1. Положення про інклюзивно-ресурсний центр// [електронний ресурс]. – 2017. – режим доступу:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/545-2017-%D0%BF.
2. Колупаєва А. А., Данілавічютє Е. А., Литовченко С. В. Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник. – К.: Видавнича група «А.С.К.», 2012. – 197 с. (серія «Інклюзивна освіта»).
3. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навчально-методичний посібник / за заг. ред. М. А. Порошенко та ін. – Київ: 2018. – 252 с.
4. Canadian Association of the Deaf. – режим доступу: http://cad.ca
Опубліковано
2020-02-03
Як цитувати
Литовченко, С. (2020). Діяльність ірц у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання. Особлива дитина: навчання і виховання, 4(93), 30-36. https://doi.org/10.33189/ectu.v4i93.38

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають