Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Логотип заголовку сторінки
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Авторам
    • Інструкція авторам
    • Подання
  • Про нас
    • Про журнал
    • Редакційна колегія
    • Публікаційна політика
    • Політика рецензування
    • Заява про конфіденційність
    • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
  1. Home /
  2. Архіви /
  3. Том 104 № 4 (2021): Особлива дитина: навчання та виховання

Опубліковано: 2021-12-10
  • Структура управління інклюзивною освітою
    isp200 isp200
    82-91
  • Корекція та розвиток соціальної комунікації та соціальної взаємодії у дітей дошкільного та шкільного віку з розладами аутистичного спектра
    isp200 isp200
    69-81
  • Корекційна спрямованість занять з формування елементарних математичних уявлень у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
    isp200 isp200
    58-68
  • Вивчення стану сформованості комунікативних навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня
    isp200 isp200
    58-68
  • Вивчення праксичних функцій молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами
    isp200 isp200
    28-45
  • Психічне здоров’я дітей з порушеннями зору в контексті інформатизації освітнього простору
    isp200 isp200
    58-68
  • Формування фонологічної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення
    isp200 isp200
    7-17

Свідоцтво про реєстрацію: КВ № 20491-10291 ПР від 31.12.2013

ISSN 2312-2781  

Журнал є фаховим виданням

Публікується 4 рази на рік 

Повні тексти статей публікуються онлайн через рік після виходу на паперових носіях

Індексується:

- Наукова періодика України

- EBSCO Education Source

- Index Copernicus

- MIAR

- ResearchBib

- Cite Factor

Подати статтю
Мова
  • English
  • Українська
Про цю видавничу систему