ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

  • Тетяна Скакодуб Комунальний заклад освіти «Спеціальна школа «ШАНС» Дніпропетровської обласної ради»
  • Ганна Блеч Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Ключові слова: екологічна компетентність, школярі з порушеннями інтелектуального розвитку

Анотація

Статтю присвячено аналізу проблеми формування екологічної компетентності школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. Зазначено, що формування екологічної компетентності є одним із ключових завдань для розвитку екологічно культурної особистості, формування природоохоронної діяльності підростаючого покоління. Розглянуто компетентнісний підхід у навчанні учнів з порушеннями інтелектуального розвитку як головний компонент сучасної освіти. Визначено, що екологічна компетентність – це сукупність знань, умінь і навичок, спрямованих на охорону природи. Проаналізовано складові екологічної компетентності. Зазначено, що екологічна компетентність є складовою екологічної культури людини.

Посилання

Особлива дитина: навчання і виховання. №1(113). 2024. с.
Опубліковано
2024-07-02
Як цитувати
Скакодуб, Т., & Блеч, Г. (2024). ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Особлива дитина: навчання і виховання, 114(2), 101-129. https://doi.org/10.33189/ectu.v114i2.177