Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років

  • Катерина ДОВГОПОЛА Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Ключові слова: незрячі діти, ранній вік, раннє втручання, годування, спілкування.

Анотація

У статті розглянуто психологічні аспекти годування як одного із найважливіших аспектів у догляді
за дитиною і емоційно насичений процес спілкування між матір’ю та дитиною. Висвітлено можли-
вості оптимізації комплексної взаємодії матері та дитини з порушеннями зору та покращення якості
процесу годування в процесі раннього втручання. Встановлено, що процес харчування незрячих
дітей містить як спільні з нормотиповими дітьми моменти, такі специфічні.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2(102). 2021. 69-76
Опубліковано
2021-06-17
Як цитувати
ДОВГОПОЛА, К. (2021). Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років. Особлива дитина: навчання і виховання, 102(2), 69-76. https://doi.org/10.33189/ectu.v102i2.73