Educational and professional training program for employees of inclusive resource centers
Abstract
Introduction of inclusive education and deinstitutionalisation processes in the system of education that are currently taking place in the country require modernization of the training and professional development system of psycho-pedagogical staff capable of implementing the conceptual approaches of the New Ukrainian School, in particular, specialists working in the newly created inclusive-resource centers, organizational and methodological activities of which take place in accordance with the IRC Regulations. Accordingly, an educational and professional program for the staff of inclusive-resource centers was developed taking into account modern conceptual approaches to the formation of professional competence of specialists working with children with special educational needs and their families; in the context of the implementation of the state educational policy, in particular the concept of the New Ukrainian School and the implementation of a number of international documents, primarily the International Classification of Functioning (ICF).
References
2. діти з особливими потребами та організація їх навчання. видання доповнене та перероблене: неук.-метод. посіб. /а. а. колуапєва, л. о. савчук., к: видавнича група «атоПол», 2011. – 274 с. – (серія «інклюзивна освіта»). – с. 215.
3. колупаєва а. а. Професійне співробітництво в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник / а. а. колупаєва, е. а. даніля -вічутє, с. в. литовченко. – к.: видавнича група «а.с.к.», 2012. – 197 с. – (серія «ін- клюзивна освіта»).
4. колупаєва а. а. Методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами у контексті освітнього реформування// особлива дитина : навчання і виховання. – № 1(85). – 2018. – с. 7–13.
5. колупаєва а. а., данілавічютє е. а., литовченко с. в. Професійне півробітництво в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник. – к.: видавнича група «а.с.к.», 2012. – 192 с. (серія «інклюзивна освіта»).
6. колупаєва а. а., таранченко о. М. діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Путівник для педагогів: навчально-методичний посібник. – київ, 2010. – 96 с.
7. колупаєва а. а., таранченко о. М. інклюзивна освіта від основ до практики: монографія. – київ «атопол».-2016 р. – 152 с http://lib.iitta.gov.ua/708170/
8. організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі. навчально-методичний посібник /
[н. о. квітка, л. в. коваль, н. М. компанець, а.а. колупаєва, і. в. луценко, за заг. ред. док. пед. наук, проф. колупаєвої а. а.]. – к., 2014. – 254 с.
9. освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії. національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / нац. акад.
пед. наук України; [редкол.: в. Г. кремень (голова), в. і. луговий (заст. голови), а. М. Гуржій (заст. голови), о. Я. савченко (заст. голови)] ; за заг. Ред. в. Г. кременя. – київ : Педагогічна думка, 2016. – 68–76.
10. основи інклюзивної освіти. навчально-методичний посібник: / за заг. ред. колупаєвої а.а. – к.: «аск», 2012.–308 с.
11. Педагогічні технології інклюзивного навчання: навчально-методичний посібник/ а. а. колупаєва, о. М. таранченко. – київ: видавнича група «атопол», 2015 – 136 с. – (серія «інклюзивна освіта»).
12. Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник у 9 книгах/ за заг.ред. колупаєвої а. а. – к.: тов вПЦ «літописхх» - 2010. – (серія «інклюзивна освіта»).
13. спільне викладання в інклюзивному класі: метод. матеріали. /Укладач – софій н. з., – к.: тов «видавничий дім «Плеяди», 2015. – 70 с.
14. створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Укладачі луценко і. в., заєркова н. в. під заг. ред.софій н. з., – к.: тов «видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с.
15. таранченко о. ефективні технології викладання в інклюзивній школі/ о. М. таранченко // Початкова школа. – 2017. – №5. – с. 50–54.
16. таранченко о. М. соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії // особлива дитина: навчання і виховання. – № 3(83). – 2017. – с. 7 – 15.
17. таранченко о. М. соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні // особлива дитина : навчання і виховання. – № 4(80). –
2016. – с. 87 – 96.
18. таранченко о. М., найда ю.М. диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / оМ таранченко, юМ найда - к.: видавнича група «аск», 2012.
19. технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі: навчально-методичний посібник/Уклад. т. скрипник. – харків: Факт, 2015. – 40 с.
20. Універсальний дизайн в освіті: посібник / Під заг. ред.софій н. з., – к.: тов «видавничий дім «Плеяди», 2015. – 76 с.
21. Федоренко о. теоретико-методичні основи педагогічного супроводу молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання // особлива дитина : навчання і виховання. – № 2(78). – 2016. – с. 50 – 58.
22. Федоренко о. Ф. інклюзивне навчання: оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами // особлива дитина : навчання і виховання. – № 2 . – 2018. – с. ... – ...
23. Федоренко о.Ф. Універсальний дизайн в сфері освіти: організації діяльності з опанування програми для всіх дітей // особлива дитина : навчання і виховання. – № 1(85). – 2018.