Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
Логотип заголовку сторінки
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Авторам
    • Керівництво для авторів
    • Подання
  • Про нас
    • Про журнал
    • Редакційна колегія
    • Публікаційна політика
    • Політика рецензування
    • Заява про конфіденційність
    • Конфлікт інтересів
    • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
  1. Home /
  2. Архіви /
  3. Том 97 № 1 (2020): Особлива дитина: навчання та виховання, № 1 (97), 2020

Опубліковано: 2020-03-31
  • Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності
    isp200 isp200
    7-20
  • Шляхи оптимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
    isp200 isp200
    21-30
  • Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячоїдитини раннього віку
    isp200 isp200
    31-38
  • Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку
    isp200 isp200
    39-47
  • Компаративний аналіз поняття «Музейна педагогіка»
    isp200 isp200
    48-56
  • Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда
    isp200 isp200
    57-64
  • Рання діагностика синдрому госпіталізму в дітей із ДЦП
    isp200 isp200
    65-75
  • Курси підвищення кваліфікації з теми:«Орієнтування в просторі незрячих дітей та з порушеннями зору»
    isp200 isp200
    76-80

Свідоцтво про реєстрацію: КВ № 20491-10291 ПР від 31.12.2013

ISSN 2312-2781  

Журнал є фаховим виданням

Публікується 4 рази на рік 

Повні тексти статей публікуються онлайн через рік після виходу на паперових носіях

Індексується:

- Наукова періодика України

- EBSCO Education Source

- Index Copernicus

- MIAR

- ResearchBib

- Cite Factor

Подати статтю
Мова
  • English
  • Українська
Про цю видавничу систему