Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда

  • isp200 isp200
Ключові слова: учитель-логопед, інклюзивне освітнє середовище, компетентність, професійна компетентність, соціальний запит

Анотація

Окреслено проблему підготовки кваліфікованих фахівців спеціальної освіти, здатних
ефективно працювати в умовах Нової української школи. Розглянуто вимоги соціуму
до підготовки вчителів-логопедів у закладі вищої освіти. Встановлено, що зі зміною
соціального замовлення має змінитися і концептуальне наповнення змісту підготовки
майбутніх логопедів у межах компетентнісного підходу. У зв’язку з цим висвітлено проблему
підготовки вчителів-логопедів до професійної діяльності на засадах компетентнісного
підходу та відповідно до соціального запиту. Розкрито поняття «компетентність»,
«компетенція», «професійна компетентність». Подано авторське розуміння терміна
«професійна компетентність майбутнього вчителя-логопеда в інклюзивному освітньому
середовищі». Розширено структуру професійної компетентності сучасного вчителя-
логопеда. Окреслено шляхи формування професійно компетентного вчителя-логопеда
до роботи в умовах інклюзії.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2020. 1(97)
Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда. Особлива дитина: навчання і виховання, 97(1), 57-64. https://doi.org/10.33189/ectu.v97i1.55

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>