Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку
Анотація
Стаття висвітлює використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями ін-
телектуального розвитку. Проаналізовано наукові дослідження, де викладено основні теоретичні
положення щодо цієї категорії дітей. Розглядаються корекційні та оздоровчі методи та програми
для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та констатується відсутність спеціалізованих
програм із комплексним використанням оздоровчих та корекційних засобів, включаючи засоби
оздоровчої аеробіки. Проведено аналіз оздоровчих видів аеробіки та виділено основні види, які до-
зволять досягти підвищення рівня фізичної підготовленості дітей з порушеннями інтелектуального
розвитку.
Висновки статті вказують на необхідність індивідуального підходу до дітей з порушеннями інтелек-
туального розвитку, оскільки діти цієї категорії часто не являють собою єдину кваліфікаційну групу
з точки зору фізичної підготовленості.
Ключові слова: діти з порушеннями інтелектуального