Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна
Анотація
Детально описано та обґрунтовано сутність програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна. Зазначено мету, завдання та структурні елементи програми. Детально проаналізовано прийоми роботи та теми занять. Програма подана у таблиці для кращого усвідомлення всіх структурних компонентів та кращого розуміння сутності реалізації в процесі навчально-виховної роботи. Програма побудована з опорою на компоненти взаємовідносин, а саме: інтрасуб’єктний та інтерсуб’єктний. Кожне заняття поділене на вступну, основну та завершальнучастини для кращого розуміння і реалізації завдань педагогом під час діяльності. Також визначено етапи роботи (підготовчий, корекційно-розвивальний та завершальний) із зазначенням кількості занять, відповідно до кожного з них.
Посилання
2. ЩедровицькийГ. схеми миследіяльності – системно-структурна будова, значення і зміст / Георгій Щедровицький// психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – с. 29–39.
3. Baker JK, Fenning RM, Crnic Ka, Baker BL, Blacher J. Prediction of social skills in 6-year-old children with and without developmental delays: Contributions of early regulation and maternal scaffolding. American Journal on Mental Retardation. 2007;112:375–391.
4. Michael J. Guralnick, PhD. Early Intervention Approaches to Enhance the Peer-Related Social Competence of Young Children With Developmental Delays A historical Perspective. Infants Young Child. 2010 Apr; 23(2): 73–83.doi: 10.1097/IYC.0b013e3181d22e14