ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ЙОГО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті зроблено спробу розглянути питання складових управлінської діяльності керівника закладу освіти з інклюзивним навчанням. Проаналізовано науково-методичну літературу з питання інклюзивної компетентності, яку науковці розглядають як важливу складову професійної компетентності.
Констатовано, що в основі інклюзивної компетентності керівника закладу освіти лежать його здатність організовувати, підтримувати та розвивати інклюзивне освітнє середовище.
Представлено результати анкетування керівників закладів освіти щодо готовності запроваджувати інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти.
Водночас аналіз наукових публікацій, що містять питання теорії та практики діяльності закладів освіти з інклюзивним навчанням, дав можливість виявити, що питання інклюзивної компетентності керівників закладів освіти є недостатньо вивченим та таким, що потребує ґрунтовного та глибокого дослідження.