The organization of psychological assistance to parents of children with special educational needs

  • Yevhen Prodan КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання» ДОР»
Keywords: children with special needs, inclusive education, psychological help, parenting, parent support, cooperation with a teacher

Abstract

The problems of organizing the work of the psychological service of educational institutions of secondary education in working with parents of children with special educational needs.

References

1. в Україні зростає кількість дітей з особливими потребами. - [електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://www.obozrevatel.com/ukr/health/mamaclub/v-ukrainizrostae-kilkist-ditej-z-osoblivimi-potrebami.htm.
2. Гарбузов В. И. – нервные дети. – М.: Медицина, 1990.– 173с
3. діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі : початкова ланка к.: 2004. – 152 с.
4. Колупаєва А. А., Савчук Л. О. діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. видання доповнене та перероблене: наук.-метод. посіб. / а. а. Колупаєва, Л. о. Савчук, к.: видавнича група «атоПоЛ», 2011. – 274 с.
5. Мастюкова Е. М, Московкина А. Г. Семейное воспитание детей с отклонениями в развитии: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений – М.: Гуманит. изд. центр вЛадоС, 2003. – 408 с.
6. Соціальні проблеми, що детермінують емоційні стани батьків дитини з порушенням розвитку / Б. в. андрейко // теорія і практика сучасної психології. – 2016. – № 2. – С. 103– 107. – режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ujRN/tpcp_2016_2_19
7. Статистичні дані/ Міністерство освіти і науки України. [електронний ресурс]. – режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/statistichni-dani.16
8. Шевцов А. Г. Методичні основи соціальної реабілітації дітей з вадами здоров’я. Монографія. – к.: нті «інститут соціальної політики», 2004. – 240 с.
Published
2020-02-03
How to Cite
Prodan, Y. (2020). The organization of psychological assistance to parents of children with special educational needs. EXCEPTIONAL CHILD: TEACHING AND UPBRINGING, 2(91), 14-20. https://doi.org/10.33189/ectu.v2i91.21