Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи

  • isp200 isp200
Ключові слова: особистість, особистісний розвиток, освіта, професійна діяльність, професійне становлення.

Анотація

Зацікавленість проблемою зумовлена тим, що саме в професійній діяльності можна досягти
максимального розкриття особистісного потенціалу. Сімейні взаємини, також, формують
психологічний простір особистості, визначають якість життя людини, обумовлюючи її
суб’єктивне відчуття задоволеності собою та іншими. Тому постала необхідність дослідження
психологічних детермінант, які сприяють підтриманню гармонізації у сімейних взаєминах
як одному із чинників успішної самоактуалізації вчителів початкової школи. Розглянуто
концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у
процесі розвитку особистості, які наявні у рамках психологічних шкіл. Визначено, що
характерними рисами гуманістичної та екзистенціальної психології, де основним завданням
сімейних взаємин є сприяння розвитку особистості, усвідомлення себе, спрямованість
на майбутнє, можливість бути вільним та відповідальним за себе та оточення. Виділено
гуманістично орієнтовані принципи сімейних взаємин. Розроблено модель сімейних умов
самоактуалізації особистості вчителя початкової школи.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2(98). 2020. 81-92
Опубліковано
2021-05-05
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи. Особлива дитина: навчання і виховання, 98(2), 81-92. https://doi.org/10.33189/ectu.v98i2.65

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2