Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами

  • Євген Продан КЗО «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання» ДОР»
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне навчання, психологічна допомога, батьківський всеобуч, підтримка батьків, співпраця з педагогом

Анотація

Розглянуто проблеми організації роботи психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами.

Посилання

1. в Україні зростає кількість дітей з особливими потребами. - [електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://www.obozrevatel.com/ukr/health/mamaclub/v-ukrainizrostae-kilkist-ditej-z-osoblivimi-potrebami.htm.
2. Гарбузов В. И. – нервные дети. – М.: Медицина, 1990.– 173с
3. діти з особливими потребами у загальноосвітньому просторі : початкова ланка к.: 2004. – 152 с.
4. Колупаєва А. А., Савчук Л. О. діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. видання доповнене та перероблене: наук.-метод. посіб. / а. а. Колупаєва, Л. о. Савчук, к.: видавнича група «атоПоЛ», 2011. – 274 с.
5. Мастюкова Е. М, Московкина А. Г. Семейное воспитание детей с отклонениями в развитии: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений – М.: Гуманит. изд. центр вЛадоС, 2003. – 408 с.
6. Соціальні проблеми, що детермінують емоційні стани батьків дитини з порушенням розвитку / Б. в. андрейко // теорія і практика сучасної психології. – 2016. – № 2. – С. 103– 107. – режим доступу: http://nbuv.gov.ua/ujRN/tpcp_2016_2_19
7. Статистичні дані/ Міністерство освіти і науки України. [електронний ресурс]. – режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/statistichni-dani.16
8. Шевцов А. Г. Методичні основи соціальної реабілітації дітей з вадами здоров’я. Монографія. – к.: нті «інститут соціальної політики», 2004. – 240 с.
Опубліковано
2020-02-03
Як цитувати
Продан, Є. (2020). Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами. Особлива дитина: навчання і виховання, 2(91), 14-20. https://doi.org/10.33189/ectu.v2i91.21