РОЗВИТОК ЗВʼЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЛЕГКОГО СТУПЕНЮ ЗАСОБАМИ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

  • Вікторія Трофименко Комунальний заклад дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №280 м.Кривий Ріг, Україна
Ключові слова: дошкільники, інтелектуальні порушення, засоби сенсорної інтеграції, розвиток мовлення, сенсорна інтеграція

Анотація

У статті розглядається проблема розвитку зв’язного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями легкого ступеню. Здійснено аналіз сучасних наукових вітчизняних та зарубіжних досліджень щодо вивчення психологічних та педагогічних аспектів сенсорної інтеграції як підґрунтя для розвитку зв’язного мовлення. Розглянуто засоби сенсорної інтеграції як ефективного інструмента для розвитку мовлення. Надано рекомендації стосовно розвитку зв’язного мовлення засобами сенсорної інтеграції.

Посилання

Особлива дитина: навчання і виховання. №3(111). 2023. с. 131-150
Опубліковано
2023-11-14
Як цитувати
Трофименко, В. (2023). РОЗВИТОК ЗВʼЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЛЕГКОГО СТУПЕНЮ ЗАСОБАМИ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Особлива дитина: навчання і виховання, 111(3), 131-150. https://doi.org/10.33189/ectu.v111i3.150