Структура управління інклюзивною освітою
Ключові слова:
інклюзивна освіта, менеджмент, управління, освітнє середовище.
Анотація
У статті узагальнюються нормативні вимоги до організації інклюзивної освіти в Україні. Зокрема, створено модель організації менеджменту інклюзивної освіти, яка висвітлює роботу фахівців на кожному рівні управління (державний, регіональний, місцевий, фахівців інших галузей). Описуються функції на кожному рівні, а також управління інформаційними, технічними, людськими, фінансовими, матеріальними ресурсами.
Посилання
Особлива дитина: навчання і виховання. С. 82-91
Опубліковано
2021-12-10
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Структура управління інклюзивною освітою. Особлива дитина: навчання і виховання, 104(4), 82-91. https://doi.org/10.33189/ectu.v104i4.92
Розділ
Articles