Сутність поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі
Анотація
Актуальність проблеми формування навичок соціальної компетентності підлітків зумовлена пошуком
оптимальних шляхів підготовки їх до самостійного життя як у загальноосвітній, так і в спеціальній школі.
Основною метою сучасної спеціальної загальноосвітньої школи є адаптація та соціалізація здобува-
чів освіти з інтелектуальними порушеннями до сучасного життя. Проте суспільство хоч, і враховує
особливості розвитку окресленої категорії дітей для їхнього повноцінного та комфортного роз-
вивання (розширення можливостей подальшого навчання та працевлаштування, активне впрова-
дження ідей толерантності тощо), але не в змозі знизити існуючий рівень визначених загальних
моральних норм і правил. Тому завданням спеціальної школи є пошук оптимальних шляхів форму-
вання в дітей соціальних компетенцій.