Політика підтримки інклюзії. Канадський досвід

  • Шеріл Крокер Faculty of Health and Community Studies
Ключові слова: студенти, інклюзивна освіта, підтримка дітей з особливостями психофізичного розвитку, підтримка вчителів, провінція Альберта

Анотація

У статті висвітлено особливості підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта, подано огляд загальних послуг, доступних дітям та їхнім родинам завдяки Урядові провінції Альберта, а також окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти.

Посилання

1. Government of Alberta (2009). programming for special education. Retrieved April 21, 2009 at http://education.alberta.ca/admin/special/programming.aspx
2. Government of Alberta (2009). Children with disabilities. Retrieved April 21, 2009 at http://www.child.alberta.ca/home/591.cfm
3. the Alberta teachers Association (2009). Issues in education. Retrieved April 21, 2009 at Wikipedia (2009). Early childhood intervention. Retrieved April 21, 2009 at http://en.wikipedia.org/wiki/Early_childhood_intervention
4. university of Alberta (2009) Faculty of education. Retrieved April 21, 2000 at http://www.uofaweb.ualberta.ca/education/
5. Wikipedia (2009). Early childhood intervention. Retrieved April 21, 2009 at http://en.wikipedia.org/wiki/Early_childhood_intervention
Опубліковано
2020-01-27
Як цитувати
Крокер, Ш. (2020). Політика підтримки інклюзії. Канадський досвід. Особлива дитина: навчання і виховання, 1(90), 28-34. https://doi.org/10.33189/ectu.v1i90.14