Сутність поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі

  • Валерія ЛЯШЕНКО КЗО «Спеціальна школа «ШАНС» ДОР»
Ключові слова: підлітки з інтелектуальними порушеннями, соціальна компетентність.

Анотація

Актуальність проблеми формування навичок соціальної компетентності підлітків зумовлена пошуком
оптимальних шляхів підготовки їх до самостійного життя як у загальноосвітній, так і в спеціальній школі.
Основною метою сучасної спеціальної загальноосвітньої школи є адаптація та соціалізація здобува-
чів освіти з інтелектуальними порушеннями до сучасного життя. Проте суспільство хоч, і враховує
особливості розвитку окресленої категорії дітей для їхнього повноцінного та комфортного роз-
вивання (розширення можливостей подальшого навчання та працевлаштування, активне впрова-
дження ідей толерантності тощо), але не в змозі знизити існуючий рівень визначених загальних
моральних норм і правил. Тому завданням спеціальної школи є пошук оптимальних шляхів форму-
вання в дітей соціальних компетенцій.

Посилання

Особлива дитина: навчання і виховання. 3 (103) 2021. С. 29-36
Опубліковано
2021-09-26
Як цитувати
ЛЯШЕНКО, В. (2021). Сутність поняття «соціальна компетентність» у психолого-педагогічній літературі. Особлива дитина: навчання і виховання, 103(3), 29-36. https://doi.org/10.33189/ectu.v103i3.77