Компаративний аналіз поняття «Музейна педагогіка»

  • isp200 isp200
Ключові слова: музейна педагогіка, музейно-педагогічний процес, культурно-освітній простір, учні з порушеннями зору

Анотація

Здійснено компаративний аналіз поняття «музейна педагогіка» за матеріалами наукових
джерел декількох країн світу, а саме: США, Індії, Великої Британії, Швеції, Франції,
Італії, Чехії, Польщі. Відповідно до отриманих результатів, теоретично обґрунтовано,
що музейна педагогіка – це міждисциплінарна галузь знань, покликана забезпечити
отримання неформальної освіти. Виокремлено вплив національно-культурної складової на
формування та розвиток змістів музейної педагогіки зазначених країн. Встановлено, що
музейно-педагогічний процес постає динамічною системою компонентів, спрямованих на
формування системного, асоціативного мислення, естетичного смаку, емпатії; розвитку
навичок, активізації творчих потенцій та творчої активності. Висвітлено базові чинники,
що зумовлюють музейно-педагогічний процес. Визначено мету та основні принципи,
які становлять його основу. З’ясовано, що сучасна музейна педагогіка в Україні постає
структурною галуззю педагогіки. Базуючись на її основних принципах та науково-
методичних засадах, вона покликана нагальними потребами музеїв реалізовувати освітній
потенціал музейних зібрань. Актуалізовано потенціал засобів музейної педагогіки в процесі
формування особистості учнів, які мають порушення зору.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2020. 1(97).
Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Компаративний аналіз поняття «Музейна педагогіка». Особлива дитина: навчання і виховання, 97(1), 48-56. https://doi.org/10.33189/ectu.v97i1.54

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2