Структура управління інклюзивною освітою

  • isp200 isp200
Ключові слова: інклюзивна освіта, менеджмент, управління, освітнє середовище.

Анотація

У статті узагальнюються нормативні вимоги до організації інклюзивної освіти в Україні. Зокрема, створено модель організації менеджменту інклюзивної освіти, яка висвітлює роботу фахівців на кожному рівні управління (державний, регіональний, місцевий, фахівців інших галузей). Описуються функції на кожному рівні, а також управління інформаційними, технічними, людськими, фінансовими, матеріальними ресурсами.

Посилання

Особлива дитина: навчання і виховання. С. 82-91
Опубліковано
2021-12-10
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Структура управління інклюзивною освітою. Особлива дитина: навчання і виховання, 104(4), 82-91. https://doi.org/10.33189/ectu.v104i4.92

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 4 5