Трудова компетентність учнів з порушеннями інтелектуального розвитку

  • isp200 isp200
Ключові слова: порушення інтелектуального розвитку, трудова компетентність.

Анотація

Актуальність теми обумовлено тим, що одним з основних завдань спеціального (корекційного) на-
вчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є забезпечення успішної інтеграції в сус-
пільство. Формування трудової компетентності є необхідною умовою для виконання найважливішої
функції спеціальної школи – підготовка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку до само-
стійної праці.
У статті розглянуто критерії та показники соціально-трудової адаптації учнів з порушеннями інте-
лектуального розвитку; висвітлено теоретичні підходи до визначення поняття «готовність до праці»;
виокремлено компоненти трудової компетентності.
Ключові слова: порушення інтелектуального розвитку,

Посилання

Особлива дитина: навчання і виховання. 3 (103) 2021. С. 77-85
Опубліковано
2021-09-26
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Трудова компетентність учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Особлива дитина: навчання і виховання, 103(3), 77-85. https://doi.org/10.33189/ectu.v103i3.82

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 4