Трудова компетентність учнів з порушеннями інтелектуального розвитку
Анотація
Актуальність теми обумовлено тим, що одним з основних завдань спеціального (корекційного) на-
вчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є забезпечення успішної інтеграції в сус-
пільство. Формування трудової компетентності є необхідною умовою для виконання найважливішої
функції спеціальної школи – підготовка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку до само-
стійної праці.
У статті розглянуто критерії та показники соціально-трудової адаптації учнів з порушеннями інте-
лектуального розвитку; висвітлено теоретичні підходи до визначення поняття «готовність до праці»;
виокремлено компоненти трудової компетентності.
Ключові слова: порушення інтелектуального розвитку,