Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку

  • Олена ГОРБАТЮК ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Ключові слова: діти з порушеннями інтелектуального розвитку, корекційно-оздоровчі вправи, аеробіка.

Анотація

Стаття висвітлює використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями ін-
телектуального розвитку. Проаналізовано наукові дослідження, де викладено основні теоретичні
положення щодо цієї категорії дітей. Розглядаються корекційні та оздоровчі методи та програми
для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та констатується відсутність спеціалізованих
програм із комплексним використанням оздоровчих та корекційних засобів, включаючи засоби
оздоровчої аеробіки. Проведено аналіз оздоровчих видів аеробіки та виділено основні види, які до-
зволять досягти підвищення рівня фізичної підготовленості дітей з порушеннями інтелектуального
розвитку.
Висновки статті вказують на необхідність індивідуального підходу до дітей з порушеннями інтелек-
туального розвитку, оскільки діти цієї категорії часто не являють собою єдину кваліфікаційну групу
з точки зору фізичної підготовленості.
Ключові слова: діти з порушеннями інтелектуального

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2(102). 2021. 77-83
Опубліковано
2021-06-17
Як цитувати
ГОРБАТЮК, О. (2021). Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. Особлива дитина: навчання і виховання, 102(2), 77-83. https://doi.org/10.33189/ectu.v102i2.74