Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом

  • Олег КОЛОМІЙЧЕНКО ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
  • Катерина ЖДАНОВА ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Ключові слова: діти зі зниженим слухом, мовленнєві порушення, розвиток мовлення.

Анотація

У статті розглянуто питання особливостей мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом. За-
значено актуальність вивчення окресленої проблеми. Представлено теоретичний аналіз сучасної
науково-методичної літератури з даного напряму та констатовано недостатню розробленість про-
блеми на сучасному етапі розвитку освіти дітей з особливими потребами, подано перелік чинників,
що впливають на розвиток мовлення дітей зазначеної нозологічної групи та перелічено особливос-
ті мовлення дітей зі зниженим слухом.
У висновках статті наголошено на важливості вдосконалення процесу розвитку мовлення дітей
зі зниженим слухом шляхом проведення регулярних корекційних занять з опорою на збережений
слух, дотримання природних умов спілкування, організація постійного спілкування з однолітками
та дорослими зі збереженим слухом.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2(102). 2021. 64-68
Опубліковано
2021-06-17
Як цитувати
КОЛОМІЙЧЕНКО, О., & ЖДАНОВА, К. (2021). Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом. Особлива дитина: навчання і виховання, 102(2), 64-68. https://doi.org/10.33189/ectu.v102i2.72