Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячоїдитини раннього віку

  • isp200 isp200
Ключові слова: ранній вік, незряча дитина, психолого-педагогічна оцінка, психомоторний розвиток

Анотація

Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих
дітей віком від 3 місяців до 3 років (цей віковий період є сенситивним для розвитку
рухової сфери). Складний процес психічного розвитку в ранньому дитинстві істотно
залежить від умов життя і виховних впливів. Систематичне оцінювання розвитку дитини
з порушеннями зору є одним із важливих завдань раннього втручання, оскільки на
основі цього розробляється план програми допомоги. Загальний рівень психомоторного
розвитку відображає ступінь дозрівання центральної нервової системи в поєднанні з
формуванням психічної сфери і має свої особливості для кожного вікового періоду.
Психомоторний розвиток

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2020. 1(97). 31-38
Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячоїдитини раннього віку. Особлива дитина: навчання і виховання, 97(1), 31-38. https://doi.org/10.33189/ectu.v97i1.51

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 4 > >>