Шляхи оптимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку

  • isp200 isp200
Ключові слова: навчально-пізнавальні компетентності, ресурсний компонент навчально- пізнавальних компетентностей, стимуляція пізнавальної активності, діти з порушеннями інтелектуального розвитку

Анотація

Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю,
що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. Спираючись на
авторську модель навчально-пізнавальних компетентностей, у статті систематизовані й
узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація
емоцій (енергетичної системи мозку), створення умов для підвищення працездатності та
зниження втомлюваності дітей на заняттях. З кожного з цих напрямів окреслено різні
форми і методи занять, надані орієнтовні приклади завдань.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2020. 1 (97). 21-30
Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Шляхи оптимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку. Особлива дитина: навчання і виховання, 97(1), 21-30. https://doi.org/10.33189/ectu.v97i1.50