Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності

  • isp200 isp200
Ключові слова: практичний психолог, заклад дошкільної освіти, психологічна діяльність.

Анотація

Встановлено, що нині практичний психолог закладу освіти сприяє формуванню
психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному
середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами. Визначено, що основними
напрямами діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти мають бути:
психопрофілактика, психодіагностика, психокорекція та психологічне консультування, які
тісно пов’язані між собою і становлять єдину систему психологічної допомоги. Доведено,
що практичний психолог, який працює в закладі дошкільної освіти, має займатися роботою,
яка так чи інакше, більшою або меншою мірою пов’язана з усіма напрямами психологічної
допомоги. Констатовано, що найважливішим принципом психологічної практики є безумовна
цінність внутрішнього світу кожного дошкільника, пріоритетність потреб його розвитку.

Посилання

Особлива дитина: навчання та виховання. 2020. 1(97). 7-20
Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
isp200 isp200. (2021). Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності. Особлива дитина: навчання і виховання, 97(1), 7-20. https://doi.org/10.33189/ectu.v97i1.49

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 4 > >>